Wednesday 23 October 2013

AKU TELAH BANGKIT.


hari semakin hari aku belajar segalanya dengan waktu singkat yg aku punyai sekarang ini.Aku tidak melihat kebelakang mahupun menjeling sedikit pun kerana, aku telah diiringi oleh kawan-kawanku yang sedia menggenggam tanganku dengan erat langsung tidak melepaskannya.terima kasih sahabat.

malam ini aku tk membuka apa pun kisah sedih aku kerana berhayal melayan karenah tuti dan anak-anaknya ((haiwan peliharaanku)).Aku tidak lah bangkit dengan sebetulnya lagi kerana aku masih memerlukan semangat dan kekuatan sikit dari kawan-kawanku yang lain.Alhamdullilah mereka sangat memahami dan menepuk dibelakangku ''gemuk, sabar kuat,mari terus ke medan pengakhirannya! kau mampu mok'' itulah kata-kata semanagat yang mereka lemparkan kepada aku. kini lelaki lelaki yang aku harapkan, yang aku tunggu berkurun lamanya & setelah bermillion harapan aku bagikan semuanya hilang di medan pertempuaran segala penamatnya disini. aku membuat keputusan ini bukanlah dengan mengikut kehendak hati aku, tetapi aku telah mendengar dari semua pihak yg amat aku sayangi, dan aku rasa ini  lah jalan terbaik untuk masa depan aku,kawan-kawan aku dan keluarga aku.

aku bukan kejam,aku bukan perempuan yg mudah jatuh hati. aku bukan macam tu. aku susah untuk terima seseorng untuk ada dalam kehidupan aku, amat susah.segalanya susah berubah weh. tak guna lagi aku harapankan dari sesiapa, dari crush crush aku ke sesiapa ke mana-mana lelaki pun semuanya memang betul sama weh. dah tak perlu lagi harapan-harapan ni semua. jimbo,muffin, sesiapa pun sama. tak layak dengan aku. tak layan ada dalam diri aku. tak layak weh tak layak. Aku tk boleh nak ada dan selami dalam hati sesiapa, bagilah banyak masa sekalipun aku tak mampu nk tipu diri aku. setelah lama aku jadi patug bodoh yg dibodohkan oleh kawan karib yg aku percaya, yang layak memiliki dia. Aku melihat kesungguh guhan dia untuk sayang kau dan jadi yg terindah buat kau. bukan aku.

aku sudah pun lupakan kau, dan kini ada yang lain datang untuk memetik hati aku kembali. aku percaya dan aku menjadi patung bodoh untuk kedua kalinya membri harapan bermillion tinggi dan akhirnya sementara datang dan pergi.sakit.

Biar lah aku terus hidup macam ni. aku rasa ini lah yg terbaik agar aku tidak terus disakiti dengan permainan-permainan manusia di sekeliling aku. untuk menuggu saat kematian bukanlah jalan termudah tetapi, untuk menunggu saat penghabisan ini semualah yang aku inginkan. jangan datang kembali. kau semua boleh pergi