Monday 7 October 2013

wei kau. hah kau

Setiap satu dari beribu ribu kebabian, dah lama hati aku jadi kayu.
Filosofi hidup aku bukan selalu indah. Kau nampak aku guna handphone paling canggih, terpaling mahal dalam abad ini tak secanggih itu hidup aku. Jadi cincai pun masih boleh nampak urban.

Dan tiap tiap taik yang telah kau lemparkan ke muka bersih aku, 
Dan tiap tiap berak busuk najis berat yang telah kau tonyohkan ke mata aku,
Aku semburkan harapan bermilion gunung tingginya.

Aku antara manusia yang punya cinta berliku. Aku juga antaranya para pencinta yang hampir tertewas.
Kalau boleh aku tak mahu bangkit dari tidur.  Aku mahu terus tidur bersama mimpi indah yang macam sial bestnya.

But I still remember the shit like it was just yesterday though.
I told the whole fucking world, one day I will pay it back. 
Dengan cara aku. Dengan tangan aku.


I can't make any decision yet, I keep questioning myself. 

Kau. Boleh pergi jahanam.